Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Czas i koszty dostawy
O czasie realizacji informujemy przy każdym produkcie.
Pamiętaj że zawsze chodzi o dni robocze.
Jeżeli potrzebujesz pilnie jakiegoś produktu,
bo masz urodziny i chce się pochwalić nowym stołem,
napisz, a na pewno pomożemy :)
Koszt dostawy masz u nas zawsze GRATIS :)
Koszt dostawy za pobraniem to 20zł.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
Proszę pamiętać że kurier nie wnosi mebli do domu/mieszkania.
SPRAWDZENIE PRZESYŁKI
Jeżeli opakowanie zabezpieczające towar jest uszkodzone, będziemy wdzięczni za sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze przed podpisaniem odbioru zamówienia – jest to zgodne z Art.74 prawa przewozowego.
W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
- Odmowa przyjęcia zamówienia od kuriera.
- Sporządzenie protokołu szkody z kurierem (proszę zaznaczyć odpowiednie opcje: „czy przyjęto bez zastrzeżeń – NIE”, „czy opakowanie zewnętrzne było uszkodzone – TAK”.
- Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
- Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na biuro@loftinhome.pl
Jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone, prosimy o przyjęcie zamówienia i sprawdzenie jej zawartości przy kurierze.
W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
- Przyjęcie zamówienia od kuriera.
- Kwitując odbiór zamówienia dodanie adnotacji, że przesyłka jest uszkodzona.
- Spisanie protokołu szkody z kurierem, to BARDZO WAŻNE.
- Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
- Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na biuro.loftinhome@gmail.com
Nie sprawdzenie przesyłki daje nam podejrzenia iż uszkodzenie mogło nastąpić już po odbiorze przesyłki, w takich wypadkach reklamacja nie będzie uznawana.