Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Czas i koszty dostawy

O czasie realizacji informujemy przy każdym produkcie.

Pamiętaj że zawsze chodzi o dni robocze.

Jeżeli potrzebujesz pilnie jakiegoś produktu,

bo masz urodziny i chce się pochwalić nowym stołem,

napisz, a na pewno pomożemy :)

 

Koszt dostawy masz u nas zawsze GRATIS :)

Koszt dostawy za pobraniem to 20zł.

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

 

Proszę pamiętać że kurier nie wnosi mebli do domu/mieszkania.

 

SPRAWDZENIE PRZESYŁKI

Jeżeli opakowanie zabezpieczające towar jest uszkodzone, będziemy wdzięczni za sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze przed podpisaniem odbioru zamówienia – jest to zgodne z Art.74 prawa przewozowego.

W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:

  1. Odmowa przyjęcia zamówienia od kuriera.
  2. Sporządzenie protokołu szkody z kurierem (proszę zaznaczyć odpowiednie opcje: „czy przyjęto bez zastrzeżeń – NIE”, „czy opakowanie zewnętrzne było uszkodzone – TAK”.
  3. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
  4. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na biuro@loftinhome.pl

Jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone, prosimy o przyjęcie zamówienia i sprawdzenie jej zawartości przy kurierze.

W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:

  1. Przyjęcie zamówienia od kuriera.
  2. Kwitując odbiór zamówienia dodanie adnotacji, że przesyłka jest uszkodzona.
  3. Spisanie protokołu szkody z kurierem, to BARDZO WAŻNE.
  4. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
  5. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na biuro.loftinhome@gmail.com

 

Nie sprawdzenie przesyłki daje nam podejrzenia iż uszkodzenie mogło nastąpić już po odbiorze przesyłki, w takich wypadkach reklamacja nie będzie uznawana.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl