Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania Loft in home
1. Jak mogę dokonać zamówienia ?
Zamówienia dokonuje się poprzez wybranie wszystkich elementów stołu/półki/stolika, i dodanie go do koszyka, następnie wybranie formy płatności i finalizacja zakupu.
2. Jakie formy płatności są akceptowane ?
Loft in home akceptuje wszystkie formy płatności tj. przelew natychmiastowy, przelew zwykły, płatność przy odbiorze, blik, karta płatnicza, raty.
3. Jak wygląda sposób dostawy ?
Wszystkie dostawy odbywają się na paletach przemysłowych (chyba że opisie jest podane inaczej), produkty wysyłane są w częściach, blat i rama osobno. Jest to obecnie najbezpieczniejsza forma transportu, ułatwia wniesienie produktów do domu/mieszkania.
4. Czy mogę zamówić większy blat ?
Rozmiary blatów jakie produkujemy to z reguły od 120 do 200cm w jednym kawałku. Niestety nie jesteśmy wstanie wysłać większego blatu.
5. Jakie zmiany mogę wprowadzić w zamówieniu ?
Jeżeli nie pasują wam dostępne opcje w danym modelu, i chcielibyśmy coś zmienić, napiszcie do nasz e-mail biuro@loftinhome.pl, i sprawdzimy czy te zmiany są możliwe.
6. Gdzie mogę zobaczyć przykładowe realizację zamówień ?
Przykładowe zdjęcia nadesłane do nas przez klientów, można zobaczyć w zakładce "Nasze Realizację", (zachęcamy do przejrzenia wszystkich modeli), jak również na naszym fb.
7. Czy mogę zamówić stół loftowy z innym blatem niż podanym w opisie ?
Do produkcji blatów laminowanych używamy płyt marki kronospan lub egger, możemy zamówić większość odcieni z tych dwóch firm, lecz zawsze prosimy o wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia dostępności danego odcienia.
8. Blaty drewniane, jak użytkować ?
W przypadku blatów drewnianych dębowych jak i jesionowych, sposób użytkowania zawarliśmy w jednym z wpisów w naszym blogu <---
9. Czy stoły są stabilne ?
Wszystkie nasze produkty są masywne i stabilne, dlatego nie ma problemów z ich użytkowaniem, o czym świadczą opinie na sklepie i facebooku.
10. Czy konstrukcja ramy jest wytrzymała ?
Konstrukcje ramy są bardzo wytrzymałe, wykonane są z wysoko gatunkowej stali, o grubości ścianki zawsze 2mm, dzięki czemu stół jest ciężki i solidny.
11. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Czas realizacji zamówienie podany jest przy każdym produkcie i wynosi zwykle od 10-15 dni roboczych.
12. Jak zabezpieczane są blaty drewniane ?
Produkty drewniane są zabezpieczane olejowoskiem firmy OSMO, przeznaczonym do mebli.
13. Czy można kupić sam stelaż ?
Tak, w tym celu prosimy o kontakt e-mail.
14. Czy mogę zamówić próbki płyt ?
Tak, przygotowaliśmy specjalną aukcję z najczęściej wybieranymi kolorami blatów.
15. Jak montowane są dostawki do stołu ?
W większości modeli, dostawki montowane są z boku stołów. Pod blatem przykręcony jest specjalny uchwyt o grubości 3cm, a w dostawkach zamontowane są specjalne rurki. Montaż dostawek odbywa się poprzez włożenie rurek w uchwyt i następnie przykręcenie ich (śrubki i kluczyk są w zestawie).
16. Czy system dostawek jest stabilny ?
Tak, system jest stosowany od dawna i nigdy nie było z nim problemów.
17. Czy dostawki chowają się pod stół ?
Dostawki nie chowają się pod stół, o czym informujemy przy każdym modelu.
18. Czy zdarzają się uszkodzenia i jak się w tedy zachować ?
Transport paletowy jest jednych z najbezpieczniejszych form dostawy, lecz jak w każdym transporcie coś może pójść nie tak. Trzeba pamiętać że stoły zawsze wysyłane są na paletach, jeżeli widzą Państwo jakieś uszkodzenia palety, rozdarte folię itp, należy wykonać fotografię zdjęciową, spisać protokół szkody, i odmówić odbioru przesyłki, lub w razie wątpliwości wykonać szybki telefon do naszej firmy.