Produkt dnia
Stół BERLIN - Laminat  LOFT
Stół BERLIN - Laminat LOFT
2 499,00 zł 2 399,00 zł
szt.
Stół MADRYT - Laminat  - LOFT
Stół MADRYT - Laminat - LOFT
2 249,00 zł 2 149,00 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
LOFTINHOME.PL
ul. Polna 9

37-418 Krzeszów

Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

 Rzeczom wyprodukowanym na specjalne zamówienie klienta, zrobione zgodnie z jego wytycznymi z godnie z art. 38, nie przysługuje zwrot.

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

 

SPRAWDZENIE PRZESYŁKI
Jeżeli opakowanie zabezpieczające towar jest uszkodzone, będziemy wdzięczni za sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze przed podpisaniem odbioru zamówienia – jest to zgodne z Art.74 prawa przewozowego.
W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
  1. Odmowa przyjęcia zamówienia od kuriera.
  2. Sporządzenie protokołu szkody z kurierem (proszę zaznaczyć odpowiednie opcje: „czy przyjęto bez zastrzeżeń – NIE”, „czy opakowanie zewnętrzne było uszkodzone – TAK”.
  3. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
  4. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na biuro.loftinhome@gmail.com
Jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone, prosimy o przyjęcie zamówienia i sprawdzenie jej zawartości przy kurierze.
W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
  1. Przyjęcie zamówienia od kuriera.
  2. Kwitując odbiór zamówienia dodanie adnotacji, że przesyłka jest uszkodzona.
  3. Spisanie protokołu szkody z kurierem, to BARDZO WAŻNE.
  4. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
  5. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na biuro.loftinhome@gmail.com
 
Nie sprawdzenie przesyłki daje nam podejrzenia iż uszkodzenie mogło nastąpić już po odbiorze przesyłki, w takich wypadkach reklamacja nie będzie uznawana. Do reklamacji niezbędna jest oryginalan paleta na której przyjechał produkt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl