Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Zwroty i reklamacje

 

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@loftinhome.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Polna 9, 37-418 Krzeszów, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Większość naszych produktów jest wykonywana na zamówienie dopiero po dokonaniu zakupu i wybraniu personalizacji, dlatego nie są objęte zwrotami.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: biuro@loftinhome.pl lub drogą pocztową na adres ul. Polna 9, 37-418 Krzeszów.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

 

SPRAWDZENIE PRZESYŁKI
Jeżeli opakowanie zabezpieczające towar jest uszkodzone, będziemy wdzięczni za sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze przed podpisaniem odbioru zamówienia – jest to zgodne z Art.74 prawa przewozowego.
W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
  1. Odmowa przyjęcia zamówienia od kuriera.
  2. Sporządzenie protokołu szkody z kurierem (proszę zaznaczyć odpowiednie opcje: „czy przyjęto bez zastrzeżeń – NIE”, „czy opakowanie zewnętrzne było uszkodzone – TAK”.
  3. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
  4. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na biuro.loftinhome@gmail.com
Jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone, prosimy o przyjęcie zamówienia i sprawdzenie jej zawartości przy kurierze.
W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
  1. Przyjęcie zamówienia od kuriera.
  2. Kwitując odbiór zamówienia dodanie adnotacji, że przesyłka jest uszkodzona.
  3. Spisanie protokołu szkody z kurierem, to BARDZO WAŻNE.
  4. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
  5. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na biuro.loftinhome@gmail.com
 
Nie sprawdzenie przesyłki daje nam podejrzenia iż uszkodzenie mogło nastąpić już po odbiorze przesyłki, w takich wypadkach reklamacja nie będzie uznawana. Do reklamacji niezbędna jest oryginalan paleta na której przyjechał produkt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl